مراحل ساخت توری پلیسه پنجره UPVC باکیفیت

مراحل ساخت توری پلیسه پنجره UPVC باکیفیت, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

مراحل ساخت توری پلیسه پنجره UPVC باکیفیت

بهرام پروهان

مراحل ساخت توری پلیسه پنجره UPVC باکیفیت

توری پلیسه با پارامترهای خاصی ساخته می شود و اجزای زیادی در کنار هم قرار می گیرند و توری را ایجاد می کند و در حالتی که ساخت و کیفیت توری پلیسه ای به درستی اجرایی شود ماندگاری تا حدود زیادی افزایش می یابد .
در مراحل ساخت توری پلیسه ای چند قسمت حایز اهمیت بسیاری هستند برای مثال جنس توری که قرار است در چهارچوب پروفیل اعمال شود باید استاندارد و با کیفیت باشد .

توری پلیسه که تیم کاری ما عرضه می کند از جنس فایبرگلاس می باشد البته برخی توری های مصرفی از جنس مش آکرلیک است که هر دو در برابر نور خورشید استحکام بالایی دارند و دچار پوسیدگی نمی شوند .

توری پنجره

توری پلیسه پنجره دوجداره به نظافت راحت ، استحکام بالا ، عملکرد آسان و ماندگاری و طول عمر متناسب و نیز قابلیت دید تا ۹۰ درصد مشهور است و ساختار خاصی که دارد باعث شده است تا بیشترین فروش بازار را به خود اختصاص دهد .

آلومینیوم استفاده شده در توری پلیسه پنجره دوجداره از جنس شمش درجه یک می باشد و برای برای اینکه استحکام بالایی داشته باشد برای درزبندی از لاستیک های مخصوص به کار برده شده است و گالوانیزه نیز در داخل آن قرار داده می شود .

البته برای چهارچوب توری پلیسه ای می توان از پروفیل upvc نیز به کار برد که تفاوتی در عملکرد توری ندارد .
در بالا و پایین توری پنجره upvc قلطک قرار داده شده است تا به زمان باز و بسته کردن روان عمل کرده و مکانیزم حرکت در بهترین حالت ممکن باشد .
یراق آلاتی که در توری پلیسه درب و پنجره دوجداره استفاده شده است ساخت کشور ترکیه بوده و مطابق با استاندارهای تایید شده می باشد .
آلومینیوم تعبیه شده در توری به رنگ سفید می باشد و در حالت تعیین رنگ از سمت مشتری این امکان وجود دارد و حتی می توان در طرح های گوناگون نیز توری پلیسه پنجره را عرضه کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: